Monday, July 19, 2010

i noe my weakness....huh


i, kalau disuruh duduk kt meja n study jer memanjang...op kos, that's not me..i hate study..but..y im studying medicine rite now..3rd year..it needs me to study for da most of my tyme..but, i hv spent 3 yrs taking this course..y i juz realize it now??? hurmm( thinking...)

i mmg dr dlu lg..msa kat sekolah lagi..mmg x suka study..i juz pay attention msa cgu ajar i dlam kelas..pastu, bca skali 2 dah cukup dah utk i skor A or highest...tp tu kan sekolah..mmg laa.skarang ni dah masuk u..x bleyh nk ikut zaman sekolah lagi..

zaman u ni,,,i kelas pon x pegi..cgu ajar pon, i tdo..camna nk skor..i noe..blaja sendiri kat umah tanpa bantuan cgu amat payah...hasilnya..skarng ni i nk nangis plak..dah bca bnyk kali..tp susahnya nk ingt...hohoho...wut can i do blog?? who can help me?? skarang ni blaja cam hape ntah..i x leyh nk skor langsung pon..malu i tau...orng lain mesti ingt i bodoh..no...im not bodoh laaa!!!!!!!! watch ur mouth k!!!!

now, i realize that.. ineed to attend da lect....do my homwork..study after lect...n memorize da importnt points from my boring text book....i hav to be da best among da best k..but..da exam will finish soon..i dont hav da chance to change...

hurm...its ok laa...i still hav next sem rite...its my burning desire to achive my goal..i noe dat im great!!!!! yes...im great!!!!!!




No comments:

Post a Comment